Neler yeni

Hoşgeldiniz!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle görüşebilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi üye Ol!

EBM ve Muhasebeciler için Muhasebe Hizmetlerini Etkili Bir Şekilde Pazarlamak

admin

Administrator
Yönetici
Katılım
24 Mar 2020
Mesajlar
15
On beş yıl boyunca muhasebe endüstrisinde uygulama geliştirme danışmanı olarak çalıştıktan sonra, EBM muhasebecileri tarafından yapılan pazarlamada dramatik değişiklikler gördüm. En büyük değişiklik internet ve web sitelerinin kullanımında olmuştur.


Web siteleri, tüm Muhasebe firmalarının "güncel" bir profesyonel imajı sürdürmeleri için zorunlu hale gelmiştir. Bir EBM firması bir Web Sitesini idame ettiremezse, halka, işletmenin yasalarını, kurallarını ve düzenlemelerini anlama konusunda "güncel" olmadığı yönünde paralel bir algı verilebilir. Muhasebeci, potansiyel bir müşteriye neden bir Web sitesine sahip olmayı ihmal ettiklerini açıklamaktan utanç verici bir konumda kolayca bulabilir. EBM'nin ilk izlenimi vermek için yalnızca bir fırsatı vardır; "güncel" güçlü bir ilk izlenim olması en iyisidir.


Görüntüye ek olarak, bir EBM Muhasebecisi Web Sitesini yeni harici müşteriler çekmek için tasarlamalıdır. Birçok Web sitesi bugün çoğunlukla mevcut müşterileri barındırmaya odaklanarak tasarlanmıştır. Bu önemli olmakla birlikte, EBM'nin Web Sitesinin ana konusu olmamalıdır. Web sitesi, potansiyel bir müşteriyi çekmek ve EBM ile iletişime geçerek yanıt vermesini sağlamak için geliştirilmelidir. Ayrıca, Web sitesi potansiyel müşterileri İnternet arama motorları aracılığıyla siteye yönlendirecek şekilde tasarlanmalıdır.


İnternet, Web Sitesi için günümüzün Interstate'i haline gelmiştir. "Interstate" yıllar önce inşa edildiğinde, birçok şirket Interstate boyunca işlerini değiştirmemeye karar verdi. Sonuç olarak, birçok şirket işten çıktı. Yer değiştiren şirketler gelişti. EBM'ler pazarlama çabalarını İnternet Siteleri aracılığıyla İnternet'e taşımalıdır. Bunu yapmayan Muhasebeci, bir İnternet Sitesi olan firmalar gelişip gelişirken firmasının geleceğini tehlikeye atabilir.


Şirketler Interstate'in inşası sırasında yer değiştirdikçe, Interstate boyunca gelecek başarılarının çoğunu belirleyen bir pozisyon var. Bu aynı zamanda Muhasebeci'nin Web Siteleri için de geçerlidir. Bir EBM Muhasebecisinin firmasının Web Sitesini konumlandırması, firmanın gelecekteki başarısını etkileyecektir. Web sitesi İnternet trafiğinde oldukça görünür olan EBM Muhasebecisi, görünürlüğü olmayan veya bulunması zor olanlardan çok daha büyük bir büyümeye sahip olacaktır. Interstate'e benzer şekilde, İnternet'in çok az görüş alanı ve çok az görüş alanı vardır. Buna göre, bilgili bir profesyonelin, yüksek görünürlükle geliştirebilecek bir EBM Muhasebeci Firmasının web sitesini hazırlaması son derece önemlidir.


Büyük bir Büyükşehir'de, belki de binlerce EBM muhasebe şirketi, büyük bir görünürlük sağlayacak bir arama motorunda birkaç değerli pozisyon için rekabet ediyor olabilir. İlk sayfa listelemesi için yarışan binlerce EBM şirketinin olduğunu düşünün. EBM Muhasebecisi firması diğer birçok Şablon Web Sitesi için ortak bir şablon benimsiyorsa, firmasının asla şansı olmayacaktır. Firması, web sitesi için ortak bir şablon kullanmayacak profesyonel bir Web Sitesi geliştiricisi kullanmalıdır. Uzman, EBM Sayman Web Sitesini standart anahtar kelime öbeklerinden bağımsız teknik ve stratejiler kullanarak geliştirmek için bireysel bakım sağlamalıdır. EBM Muhasebecisinin Web Sitesi geliştiricisi, sizin için görünür durumda olan birkaç pozisyon için rekabet eden diğer binlerce EBM muhasebe firmasına sağladığı hizmeti sizin için aynı hizmeti veriyorsa, firmasının başarılı olamayacağını unutmayın. Bugün muhasebe firmaları için birçok Web sitesi geliştirme şirketi bulunmaktadır, ancak öne çıkan tek şirket "Infoworkz Solutions Group" dur.
 
Üst